Te koop: Klever X Speed 850Wh

voor Klevers en Klevergerelateerde artikelen
Plaats reactie
mathman
Low Power
Low Power
Fiets:: Klever X Speed Tanager Orange

16 jun 2019, 14:58

Tip van Bjorn (Niet eens bij stil gestaan :shock: ) om hier ook mijn advertentie te plaatsen.
Daarnaast op advies van Jan even wat meer info hier geplaatst, inclusief wat foto's!

Fantastische X Speed S-Pedelec van Klever, aangekocht in september 2018 en ik rijd er tot op heden met heel veel plezier op. Vanwege verandering van baan (in mijn woonplaats) per 1 juli moet ik helaas afscheid nemen van mijn woon-werk maatje.

Wat korte specs en wat bij de fiets komt:
850Wh accu
Snellader
Reislader
nieuwe 2.5 display (2019)
B&M IQ+X voorlamp (gelijk aan 2019 model)
steviger 2019 achterwiel
Ergon GP3 grips
haast nieuwe control unit (februari 2019)
Abus Granit X Plus vouwslot
bidonhouder onder het zadel
zelfgemaakt neopreen accuhoes voor de koude dagen

Op de fiets zit nu nog een SQLabs zadel en Cube RFR Flat Pedals. Het zadel en de Flat Pedals zijn voor een meerprijs ter overname.

Volgens de computer heeft de fiets maar 1465km gelopen, maar dit komt doordat met onderhoud eind februari deze is vervangen. De fiets heeft (volgens Strava) in totaliteit ongeveer 5500km gelopen, wat nog oploopt omdat ik, zolang de fiets nog niet verkocht is, er nog op blijf fietsen.

Op de foto's lijkt het display heel erg bekrast, maar dit komt doordat de beschermfolie er nog op zit.

Verder is deze fiets, buiten de verende zadelpen, eigenlijk identiek qua specificaties als een 2019 model. B&M IQ+X voorlamp, steviger achterwiel en nieuw display, waarmee je meer controle hebt over hoe de fiets je moet ondersteunen. Ook heeft deze fiets Ergon GP3 grips (2019 model heeft Ergon GP1 grips, dus geen Bar End)

Zoals op de laatste foto's te zien is, heeft de fiets wat lakschade. De schade aan de voorkant van de fiets is door een val in oktober gekomen. Helaas kost het Klever heel veel moeite om aan een lakstift te komen. Mijn intentie is om de lakschade te laten repareren door de dealer, wanneer de lakstift nog op tijd binnen komt. Dit gebeurd dan met de laatste onderhoudsbeurt die ik op mijn kosten nog laat uitvoeren.
De lakschade aan de bagagedrager komt door de fietstassen. Hiervoor koop ik nog een mat zwarte lakstift om dit bij te werken. Advies voor de nieuwe eigenaar om, wanneer je hangende fietstassen gaat gebruiken, hier beschermende maatregelen tegen te nemen ;)

eventueel ter overname:
Cube RTR Flat Pedals
SQLabs zadel
Lazer Anverz MIPS helm, maat M
Red Cycling Products WP100 Pro II fietstassen (set van 2)

Als laatste: uiteraard krijgt de fiets nog een algehele poetsbeurt voor aflevering!

zie mijn marktplaats advertentie: http://link.marktplaats.nl/m1424276054
Bijlagen
DSC_0896.gif
DSC_0894.gif
DSC_0893.gif
DSC_0892.gif
DSC_0890.gif
DSC_0889.gif
DSC_0887.gif
Laatst gewijzigd door mathman op 16 jun 2019, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
45km woon-werk enkel
jannijm
Low Power
Low Power
Fiets:: Stromer ST3

16 jun 2019, 15:25

Misschien goed om hier ook even aan te geven waarom je hem verkoopt e.d., beetje zoals je ook in de Marktplaats advertentie gedaan hebt. Volgens mij heb je namelijk een 'eerlijke' fiets met ruim 5.000 km die zeker een nieuw baasje verdient. Daarnaast wellicht ook goed om een vraagprijs te hanteren zodat geïnteresseerden zien of de fiets in de buurt van hun budget zit... Succes met de verkoop!
🇾🇪
mathman
Low Power
Low Power

16 jun 2019, 15:41

Dank Jan voor de tips. Vraagprijs erbij is altijd tweeledig. Inderdaad krijgt men een idee of het binnen budget valt, maar anderzijds zullen mensen je ook proberen te low-ballen..

Als ik weer achter de pc zit zal ik mijn start post aanpassen en hier wel een vraag/richtprijs plaatsen
45km woon-werk enkel
Arvid V.
High Power
High Power
Fiets:: Klever X Speed Limited
Kilometerstand fiets: 6500

30 okt 2019, 16:45

Kan je even laten weten of deze al verkocht is?
Dan kan dit topic dicht.
Klever X-speed Limited 18/07/18 😎
Klever B-speed 25/08/18
mathman
Low Power
Low Power

23 feb 2020, 21:07

Hoi Arvid,

vanwege de verkoop ook niet meer regelmatig op het forum aanwezig. Maar ja, hij is verkocht!
45km woon-werk enkel
Plaats reactie