Stel je even voor !

Officiële mededelingen Klever en forum
Frank13
Fiets:: In beraad.

05 okt 2019, 10:17

Ben de Frank uit Antwerpen ww is 24km enkel.
Nog volop info aan het vergaren en ga hier nog veel leesplezier hebben hier voor ik mijn keuze maak.
ST3 of R&M Supercharger of X-speed.
kristofvra
Bike Mode
Bike Mode
Fiets:: Klever X Speed oranje
Kilometerstand fiets: 1000

23 okt 2019, 21:36

Hallo ,

ik ben Kristof 43j en pendel dagelijks met de X-speed 2019 tussen Sint-Niklaas en Zelzate, zo'n 2x 30 km.

'k ben blij hier zoveel enthousiaste medefietsers te zien!

Ik was niet zeker van mezelf of ik het wel ging opbrengen om die auto elke dag aan de kant te laten, maar na een maand fietsen kan ik zeggen dat ik er veel beter in m'n vel mee zit dan de dagelijkse sleur in de auto : meer energie op het werk, goed kunnen slapen 's nachts, en ,we doen tenminste wat voor het milieu,...
Redexkap
Low Power
Low Power
Fiets:: X Speed (Orange)

24 okt 2019, 11:15

kristofvra schreef:
23 okt 2019, 21:36
Hallo ,

ik ben Kristof 43j en pendel dagelijks met de X-speed 2019 tussen Sint-Niklaas en Zelzate, zo'n 2x 30 km.

'k ben blij hier zoveel enthousiaste medefietsers te zien!

Ik was niet zeker van mezelf of ik het wel ging opbrengen om die auto elke dag aan de kant te laten, maar na een maand fietsen kan ik zeggen dat ik er veel beter in m'n vel mee zit dan de dagelijkse sleur in de auto : meer energie op het werk, goed kunnen slapen 's nachts, en ,we doen tenminste wat voor het milieu,...
Welkom !
Bl44
Fiets:: bvb: Klever X Speed grijs
Kilometerstand fiets: 52

25 okt 2019, 22:27

Hallo
Ik ben dus nieuw hier dus ff voorstellen. En ondertussen ook uitzoeken hoe dit hier allemaal werkt. Ben 54j en gepassioneerd door motorrijden en nu ondertussen ook e bike. Alhoewel heb hem nog maar 1 dag moet dus nog wa afwachten hoe dit bevalt. Ga deze gebruiken voor werk in havengebied van Antwerpen zo een 30 km van mijn deur enkel dus. Op fiets heb ik 6maand moeten wachten want deze kwam van Sebas. Heb ondertussen al eens gereden 60km en batterij zo plat als vijg. Dus nu weet ik ook wat actieradius is.
Zie hier op forum items met min streepjes en groene vinkjes ook zal met de tijd wel weten wat dit inhoud.zo dat was het al een beetje
Garfke
Fiets:: Klever X Speed Tanager Orange 2019
Kilometerstand fiets: 140

01 nov 2019, 18:55

David, wonend in de Rupelstreek en werkzaam in Mechelen. 46 en wachtend op de nummerplaat van mijn leasefiets.
Zal hem ook vooral voor woon werk verkeer gebruiken. 20km enkel.
In afwachting tot ik hem heb nog vooral met de wagen, en op goede dagen met een 25 km/hr van Stevens
Je zal mij vooral op het jaagpad tegen komen langs de Rupel en de Zenne.
Klever X-speed Tanager Orange 2019
20km enkel
Afbeelding
Vimo
Site Admin
Fiets:: Klever X Speed Iron Grey
Kilometerstand fiets: 1200

02 nov 2019, 08:50

Welkom allemaal :)
Gelukkige van een X Speed !
23.5km enkel woon werk
info@klever-forum.com
Celf

02 nov 2019, 14:39

Hey, ik ben ook nieuw hier en het internet aan het afspeuren naar zoveel mogelijk info over s-pedelec's ;)
Ik wil een fiets aanschaffen om mijn woon-werkverkeer met de auto en het openbare vervoer te vervangen, maar twijfel erg tussen de x-speed en de stromer st3. Beiden hebben wel hun voor- en nadelen (en verschillend prijskaartje :mrgreen: ) wat de keuze niet meteen makkelijk maakt.
Frank13
Fiets:: In beraad.

02 nov 2019, 18:14

Celf schreef:
02 nov 2019, 14:39
Hey, ik ben ook nieuw hier en het internet aan het afspeuren naar zoveel mogelijk info over s-pedelec's ;)
maar twijfel erg tussen de x-speed en de stromer st3. Beiden hebben wel hun voor- en nadelen (en verschillend prijskaartje :mrgreen: ) wat de keuze niet meteen makkelijk maakt.
Mijn 3 waren ST3 ,R&M supercharger2 vario en X speed

St3 is al geklasseerd wegens veeeeeeeeeel te veel problemen mee kijk maar eens rond op de verschillende FB-groepen.

momenteel aan het wachten op de X speed met riem dat de grootste kanshebber gaat worden!
Celf

02 nov 2019, 21:07

Frank13 schreef:
02 nov 2019, 18:14

Mijn 3 waren ST3 ,R&M supercharger2 vario en X speed

St3 is al geklasseerd wegens veeeeeeeeeel te veel problemen mee kijk maar eens rond op de verschillende FB-groepen.

momenteel aan het wachten op de X speed met riem dat de grootste kanshebber gaat worden!
Gho, je moet het aantal problemen ook in verhouding zien met het aantal verkochte fietsen, toch? Ik denk dat de kans op problemen op dit moment redelijk gelijk loopt tussen klever en stromer.
Ik lijk ook veel goede reacties op de nieuwe ST1 te lezen, buiten wat bluetooth problemen.

Jammer genoeg heb ik geen tijd om te wachten op al de 2020 nieuwigheden ;)
hmn
Fiets:: Klever B comfort Zwart
Kilometerstand fiets: 1702

07 nov 2019, 11:02

ik ben Willy, gepensioneerde van 72 jaar!
ik heb samen met mijn echtgenote een Klever B comfort in juni 2018 aangekocht en hebben elk reeds 1970 km op de teller staan.
We zijn tevreden over onze aankoop maar toch zijn er een paar puntjes die nog steeds niet in orde gekomen zijn nml: de Display bij het plaatsen geeft dikwijls de fout EC 019 DRV weer en deze schakelt ook veelvuldig uit, kan hier iemand mij raad geven wat ik moet doen?
Plaats reactie