Stel je even voor !

Officiële mededelingen Klever en forum
alexjj
Fiets:: bvb: Klever X Speed grijs
Kilometerstand fiets: 100

11 sep 2020, 09:38

Hallo,
Ik heb jullie forum al tig malen doorlezen sinds april/ mei. In augustus heb ik dan wat testritten gemaakt met qvick ( niet naam speedpedelec waardig), strömer en de klever x-speed.
Hieruit bleek na een testrit van 30 km dat ik met de klever toch het beste comfort en dynamisch karakter heb gevonden .
Vervolgens dus de klever x-speed business edition iron grey gekocht. meteen ook bij Vanrijp de spatbordverlenger aangeschaft.
Nu nog wachten op mijn nummerplaat. Vorige week aangevraagd via de familiale verzekering omdat de eerst volgende beschikbare DIV-afspraak eind september was.
Ook de omnium van ENRA verzekering genomen.
Woon- werk 30 km enkel zal dus geen heen en weer kunnen doen mat de 850W batterij.
X-speed business iron grey
30km ww enkel
Uhura
Fiets:: X-Speed 2019
Kilometerstand fiets: 15

21 sep 2020, 17:04

Hey hallo, ik ben nieuw op het speed pedelec front! Ik hoop binnenkort in het bezit te zijn van een X-Speed, te gebruiken voor woon-werk verkeer (35KM enkele reis).
Ik heb al wat gestruind door dit forum en een hoop info tot me genomen!
X-Speed 2019 business edition
Vimo
Site Admin
Fiets:: Klever X Speed Iron Grey
Kilometerstand fiets: 1200

22 sep 2020, 17:43

Welkom allemaal :)
Gelukkige van een X Speed !
23.5km enkel woon werk
info@klever-forum.com
klevervelp
Fiets:: Klever X power 2020 blauw
Kilometerstand fiets: 520

08 okt 2020, 22:39

"voorstelling": Mijn naam is Ben, woon in Velp (naast Arnhem). In augustus ben ik overgestapt van mijn Santos traveller met Pendix motor op een Klever X Power. Ben enthousiast over deze fiets, die ik puur recreatief gebruik. Mijn vrouw heeft een R&M charger en samen maken we regelmatig tochten van 50-70 km. Mijn fiets heeft een laag stuur en ik overweeg de comfort uitvoering te laten plaatsen vanwege een stijve nek na de langere ritten. Ook zeer tevreden over de keuze voor zadelpenvering.
Dus geen speed en ook geen helm en alle andere verplichtingen die daarbij horen. Hier laat ik het even bij, vriendelijke groet uit velp.
Plaats reactie